אודות

ד”ר תומר ארליך

ד”ר ארליך הוא אורולוג ילדים מוביל במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי שיבא, פעיל קלינית ואקדמית (מעל 40 פרסומים) ובעל רמה מקצועית ויכולות בינאישיות גבוהות, והיה הראשון לבצע ניתוחים בסיוע רובוט בילדים במרכז הרפואי.

ד”ר ארליך השלים את לימודי הרפואה בטכניון, והחל את הקריירה הכירורגית שלו באחת מהמחלקות המובילות בכירורגיה אורולוגית בישראל, תוך חשיפה קלינית יוצאת דופן. במהלך התמחותו נחשף ד”ר ארליך למגוון רחב של בעיות אורולוגיות ובהמשך התמקד באורולוגית ילדים וביצע 6 חודשי מחקר באורולוגית ילדים כעמית מחקר בבית החולים לילדים McMaster, המילטון, קנדה.

ד”ר ארליך הפך למומחה בכירורגיה אורולוגית ב-2017, והוגדר ע”י מנהלי המחלקה כאחד הרופאים הטובים במחלקה, עם מוטיבציה ומוסר עבודה גבוהים, ותקשורת מצוינת עם המטופלים, המשפחות, הצוות הסיעודי ועמיתיו.

בשנת 2021 השלים ד”ר ארליך התמחות-על באורולוגית ילדים מטעם אוניברסיטת טורונטו בבית החולים SickKids בטורונטו קנדה, המהווה מרכז מצוינות בין-לאומי בתחום אורולוגית ילדים. עם חזרתו לארץ הוא שב לפעילות קלינית במחלקה, תוך ביצוע מרפאות וימי ניתוחים באופן עצמאי, והדרכת מתמחים.

ב-2023 היה הראשון לבצע ניתוחי ילדים בסיוע רובוט במרכז הרפואי, ומאז ממשיך בכך. באותה שנה הוא גם נבחר ל-“בית הספר ליזמות גלובלית” במרכז החדשנות ARC בשיבא והחל לפעול כיזם רפואי.

 

 

ד"ר תומר ארליך – אורולוג ילדים בכיר

מומחה בכירורגיה אורולוגית
רופא בכיר
המחלקה האורולוגית
המרכז הרפואי שיבא, תל השומר

לקבלת פרטים ותיאום ייעוץ

מאמרים נוספים

אשך טמיר אצל ילדים – מניעה וזיהוי מוקדם

אשך טמיר אצל ילדים הוא מצב שבו אחד או שני האשכים לא יורדים לשק האשכים

טיפול בהרטבת לילה: מדריך מקיף להורים

מהו טיפול בהרטבת לילה? הרטבת לילה היא תופעה שבה ילדים ובני נוער מתקשים לשלוט על

מערכת השתן

מטרת מערכת השתן מערכת השתן מורכבת ממספר איברים ומבנים הפועלים יחד לסינון דם, לייצר שתן

אורולוג ילדים

אורולוג ילדים – איזה סוג רופא זה? אורולוג ילדים הוא רופא מנתח, המומחה באבחון וטיפול

דילוג לתוכן